dimecres, 1 de febrer del 2012

SI JO FOS...

CONTINUAM JUGANT A PENSAR A PARTIR D'UN JOC. SE TRACTA QUE CADA UN DIGUI QUE FARIA PER AJUDAR ALS ALTRES SI FOS...

  • E: Si jo fos metgessa ajudaria a sa gent perquè sempre estàs bé.
  • Maria del Mar: Si jo fos mestra ajudaria a que els altres se portassin bé, ajudar a pensar... i ajudar a escriure i a llegir.
  • Àgueda: si jo fos metge ajudaria a s'altra gent a curar-se.
  • Amine: ...
  • Saynabou: si jo fos ajudadora de supermercat...
  • E: una ajudadora? Què fa una ajudadora?
  • Saynabou: posar ses coses que agafen els altres.
  • E: se diu reposadora. Què faries per ajudar els altres?
  • Saynabou: donar-los una bossa perquè guardin el menjar.
  • E: Yassin Iken, i a tu que t'agradaria ser?
  • Yassin I: ...
  • Maria Magdalena: si jo fos mestra, perquè m'agrada molt, ajudaria a fer moltes de coses com escriure, pensar... i fer moltes de coses amb tots.
  • Tarik: ...
  • Toni M: si jo fos policia a qui no freni en una senyal, el multaria amb una multa.
  • E: i per ajudar als altres?
  • Toni M: l'ajudaria a "cruzar la calle".
  • Osama A: policia.
  • E: què faries per ajudar als altres?
  • Osama A: cotxes.
  • E: ajudaries als cotxes i els diries si poden passar o no?
  • Osama A: sí.
  • E: Nasr Allah, què t'agradaria ser?
  • Nasr Allah: ajudar... cotxe... fer córrer...
  • E: t'agradaria ajudar els cotxes a passar?
  • Nasr Allah: sí.
  • E: idò voldries ser policia?
  • Nasr Allah: sí.
  • Violeta: si jo fos bomber si a una casa té foc "yo le echo agua".
  • Toni C: jo voldria ser un director d'escola i xerraria amb ells per com s'han de portar bé.
  • Lamia: ...
  • Biel: si jo fos pilot d'avió duria a la gent a qualque puesto.
  • E: i així els ajudaries?
  • Biel: si, els duria a un puesto molt lluny perquè així hi poden arribar.
  • Weixiang: no ho sé.
  • E: Yassin, i a tu que t'agradaria ser?
  • Yassin E: bomber.
  • E: per què? Què fan els bombers?
  • Yassin E: ajudar...
  • E: ajuden a s'altra gent quan hi ha foc?
  • Yassin E: sí.
  • Joan: si jo fos metge curaria a sa gent.
  • Joan Gabriel: si jo fos bomber apagaria el foc de ses cases.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada