dilluns, 30 d’abril del 2012

LA DANSA DE LES ABELLES

NA MARIA DEL MAR I EN PAU HAN VENGUT CARREGATS DE LLIBRES DE LA BIBLIOTECA I AMB MOLTA INFORMACIÓ, SOBRETOT DE LES ABELLES.

ENS HAN CONTAT:
- COM SÓN LES ABELLES
- QUE HI HA UNA ABELLA REINA I ALTRES ABELLES OBRERES
- QUE NOMÉS POSA OUS LA REINA
- QUE XUCLEN EL NÈCTAR DE LES FLORS I TAMBÉ AGAFEN EL POL·LEN
- I MOLTES COSES MÉS

PERÒ EL QUE MÉS ENS HA SORPRÈS ÉS QUE FAN DIFERENTS DANSES PER AVISAR A LES ALTRES ABELLES D'ON HI HA ALIMENT.




MOLTES GRÀCIES!!!!

divendres, 27 d’abril del 2012

UN PA MOLT BO

AQUESTA SETMANA N'OUSSAMA VA A L'AMBIENT D'HORT I CUINA I ENS HAN FET PA. COM QUE SE'N VA DUR UN A COURE A CA SEVA, QUAN EL VA TORNAR A SA CLASSE ENS EN VA DUR DOS: EL DE L'AMBIENT I UN QUE ENS HA FET LA SEVA MAMÀ.

I AVUI TOTS L'HEM PROVAT, QUÈ ÉS DE BO!!!


 
MOLTES GRÀCIES OUSSAMA!!!

MÉS INFORMACIÓ I MÉS DUBTES SOBRE LA MEL

NA MARIA MAGDALENA ENS HA DUIT FOTOGRAFIES SOBRE LA MEL I ENS HA SORTIT UN NOU DUBTE: QUÈ ÉS LA BRESCA?


TAMBÉ ENS HA DUIT MEL I, COM QUE SOM BEN LLEPOLS, L'HEM TASTADA PER COMPARAR-LA AMB LA QUE VA DUR N'ÀGUEDA.

 
 
EN TONI ENS HA DUIT UN "ABELLAR" ASSECAT, PERÒ TAMBÉ VOLEM SABER COM SÓN QUAN HI HA ABELLES I COM AIXÍ S'HA QUEDAT AIXÍ.



ENS AJUDAU?

dijous, 26 d’abril del 2012

L'ANIVERSARI DE NA SAYNABOU

AVUI ÉS L'ANIVERSARI DE NA SAYNABOU 
I HO HEM CELEBRAT TOTS JUNTS MENJANT UNA BONA COCA I UNES XOCOLATINES.


MOLTS D'ANYS SAYNABOU!!

dimecres, 25 d’abril del 2012

LES PRIMERES INFORMACIONS

PRIMER DE TOT  FORMULAM ALGUNES HIPÒTESIS SOBRE LA MEL:
  • Toni M: tots els óssos les gusta molt la mel.
  • Joan: un dia vaig veure una cosa verda de sa flor de sa mel i era pol·len i es pol·len és verd.
  • Joan Gabriel: ses abelles treuen es pol·len amb sa boca.
  • Yassin E: s'abella són abelles.
  • Maria Magdalena: sa mel és molt dolça.
  • Biel: les abelles va a totes les flors.
  • Toni M: hay unes flors que no tenen pol·len i unes que sí, ho sé perquè jo i na Maria del Mar ho hem estudiat a n'es pati.
  • Maria del Mar: ses abelles tenen com a filets per sa boca.
  • Pau: sa mel amb s'infusió és molt dolça, és com a sucre.
I POC A POC ENS COMENÇA A ARRIBAR INFORMACIÓ A LA CLASSE.

EN JOAN GABRIEL HA FET UNS FULLS AMB LA SEVA MAMÀ I ENS HA INTENTAT EXPLICAR QUE LES ABELLES AGAFEN EL NÈCTAR DE LES FLORS I HO DUEN CAP A LA SEVA CASA ON FAN CEL·LES I DESPRÉS ELS HOMES RECULLEN LA MEL.

NA MARIA DEL MAR, QUE HA DEMANAT COSES ALS SEUS PADRINS, LI HA AJUDAT QUAN ELL NO SABIA ALGUNA COSA.

TAMBÉ N'ÀGUEDA HA CERCAT INFORMACIÓ EN UNS LLIBRES I HEM DESCOBERT QUE HI HA MOLTS DE TIPUS DE MEL I QUE SE POT CONSERVAR DURANT MOLTS I MOLTS D'ANYS SENSE QUE TORNI DOLENTA. FINS I TOT ENS N'HA DUIT UN POQUET I L'HEM TASTADA.


I AMB EN JOAN HEM MIRAT UNA RECEPTA D'UNES MAGDALENES BEN DOLCES FETES AMB MEL!!!!

PERÒ AMB TOT EL QUE HEM VIST, ENS HAN SORGIT NOUS DUBTES:
- què agafen les abelles de les flors, nèctar o pol·len?
- ho transporten dins sa panxa o dins sa boca?
- com se diu la seva casa (colmena, caera o abeller), com és i com se fa?
- què són les cel·les?
- com se fa la cera?
- com són ses abelles?

UN MIRALL AL COR

JUGAM A PENSAR AMB UN NOU CONTE DE LA FADA MENTA. MIRAM LA PORTADA I LLEGIM EL TÍTOL "UN MIRALL AL COR".

  • E: de què creis que deu ser aquest conte?
  • Pau: d'un mirall que hi ha en un cor.
  • Joan: que un bebè no vol beure sa llet.
  • Nabila: menjar tot.
  • Yassin I: jugar.
  • Lamia: que menjava.
  • Violeta: que el mirall és un "corazón".
  • Oussama H: mare des bebè.
  • Osama A: mengen peix.
  • Maria del Mar: que té un coret que és com un mirall.
  • Joan Gabriel: que estudien el coret.
  • Àgueda: que sa nina petita té un mirall dins el cor.
  • Maria Magdalena: que no vol menjar perquè se mira el "bavarall" que té al cor.
  • Toni M: que no vol menjar lo que li prepara la mamà.

COMENÇAM A LLEGIR I ENS TROBAM QUÈ ÉS LA HISTÒRIA D'EN POL, UN NIN QUE DESPRÉS DE CADA MENJADA VOMITA. LA SEVA MARE EL DUU A LA SEVA METGESSA I AQUESTA LI DIU QUE SI CONTINUA AIXÍ HAURÀ D'ANAR A L'HOSPITAL. 


  • E: per què vomita?
  • Joan Gabriel: perquè té molt de mal de panxa i no ho vol dir perquè no vol anar a s'hospital.
  • Pau: perquè a lo millor no ho havia provat mai i vomita.
  • Joan: a lo millor té mal de cap i vomita.
  • Biel: perquè s'ha fet oi i vomita.
  • Maria del Mar: perquè té mal de panxa.
  • Toni M: nunca ha anat a que l'operin i té por.
  • Oussama H: li fan mal els peus.
  • Àgueda: perquè deu ser que no li agrada el menjar i per això vomita.
  • Maria Magdalena: ell mai ha provat els espinacs i ha vomitat.
  • Nasr Allah: vomita perquè no vol menjar.
  • E: per què creis que ho fa?
  • Joan Gabriel: perquè no vol menjar puré ni coses que tenguin espinacas.
  • Àgueda: són espinacs.
  • Maria del Mar: que se fica el dit dins sa boca i vomita.
  • Toni C: ...
  • Weixiang: ...
  • Saynabou: que no anirà ni al parc ni a s'escola.

APAREIX LA FADA MENTA I ELLA NO CREU QUE SIGUI EL MENJAR EL QUE LI FA MAL A LA PANXA I EL FA VOMITAR, SINÓ UNA ALTRA COSA. PER FER-LO REFLEXIONAR LI MOSTRA UN MIRALL EN FORMA DE COR PERQUÈ EN POL S'HI MIRI. 

  • E: què hi veurà en Pol dins el mirall?
  • Maria del Mar: que veurà el que va fer antes de dinar ahir.
  • Toni M: veurà això (se refereix al que ha dit na Maria del Mar).
  • Joan Gabriel: veu lo que sí li va fer oi i vomitar.
  • Pau: lo que li fa vomitar de dins es cos.
  • Saynabou: si ell té mal de panxa.
  • Yassin E: ...
  • Maria Magdalena: se veurà a ell mateix. 

ACABAM DE LLEGIR EL CONTE I DESCOBRIM QUE LI PASSA A N'EN POL:  ABANS DE MENJAR LI HA PASSAT QUALQUE COSA QUE L'HA FET ENFADAR MOLT I PER AIXÒ  VOMITA.
  • E: com podem saber que estam enfadats?
  • Maria del Mar: caminant.
  • E: quan jo m'enfad a dins sa classe, vosaltres ho sabeu perquè camin o faig qualque altra cosa?
  • Maria del Mar: escoltant perquè ho dius a vegades.
  • Oussama H: perquè no mos hem d'enfadar.
  • Biel: si s'enfada i s'ho ha de guardar en u cap i després ho sabrà.
  • Yassin I: un peix.
  • E: si ens enfadam, surt un peix?
  • Yassin I: no.
  • Joan Gabriel: té que pensar quina cara posa i si la posa un poquet enfadada, ja sabrà si està enfadat o no està enfadat.
  • Yassin E: si pensam jugam a futbol.
  • E: vols dir que si pensam, sabem si els altres estan enfadats?
  • Yassin E: sí.
  • Pau: que ho sabrem perquè com ho deim...
  • E: com ho deim?
  • Pau: no ho sé. 
  • E: i què ens passa quan ens enfadam?
  • Oussama H: quan m'enfada, me fa mal sa panxa.
  • Maria del Mar: sa meva germana me tira coses per enterra i me pega.
  • E: i quan ella fa això, què te passa?
  • Maria del Mar: que m'enfad i me fa mal el cap.
  • Maria Magdalena: es meu germà me tira coses per enterra i m'enfad i estic nerviosa i amb ganes de pegar-li i no li puc pegar i pos les mans així (tanca els punys).
  • Àgueda: no me passa res quan m'enfad.
  • Maria Magdalena: no m'ho crec.
  • Biel: que el meu germà no me dóna les juguetes, pues me pos un poc nerviós.
  • Osama A: panxa.
  • E: vols dir que te fa mal sa panxa quan t'enfades?
  • Osama A: sí.
  • Toni M: mi hermana diu que la pilli i després me pega i m'enfad i me fan mal ses cames.
  • Nabila: córrer.
  • Violeta: un bebè me tira del pelo i li dic a sa mamà.
  • Pau: pos mala cara i a vegades me tir enterra i peg potades i cops amb ses mans.
  • E: idò com un nin petit.
  • Pau: ...
  • Joan Gabriel: jo ho anava a dir.
  • E: què volies dir? Què te tires també enterra i fas tot això?
  • Joan Gabriel: no, que pos mala cara, i que quan es meu germà m'estira es cabells jo li dic a sa mamà.
  • Joan: que m'enfad i tir coses en terra.

DECIDIM FER UN DIBUIX ON EXPLICAREM ALGUNA COSA O SITUACIÓ QUÈ ENS FA ENFADAR I TAMBÉ QUÈ FEM QUAN ENS ENFADAM. AQUÍ TENIU EL QUE HAN ESCRIT CADA UN D'ELLS:
  • Nabila: Fatima me pega i li dic a sa mamà.
  • Joan Gabriel: me fa enfadar en Jaume perquè m'estira es cabells i pos mala cara.
  • Yassin E: sa meva germana Anisa me molesta i li dic a n'es papà. 
  • Maria Magdalena: es meu germà Llorenç me fa enfadar i me pren ses joguines i jo m'enfad i me pos amb es punys tancats i me pos nerviosa.
  • Àgueda: me fa enfadar quan es meu germà me pega i pos cara d'enfadada.
  • Rokaya: me fa enfadar es meu germà Mohamed i peg coses.
  • Lamia: me fa enfadar Samira i li dic a sa mamà.
  • Biel: me fa enfadar es meu germà i me pos nerviós.
  • Pau: m'enfad com sa mamà me castiga i me sec.
  • Saynabou: me fa enfadar es meu papà m'està bromeant i me vaig a sa meva habitació i si li dic a sa meva mamà.
  • Oussama H: Rumaysa, li dic a sa mamà.
  • Nasr Allah: Khaula fa enfadar, peg bots.
  • Maria del Mar: me fa enfadar sa meva germana quan vaig a agafar una cosa i ella mu pren, m'en vaig dins es cuarto i m'allarg.
  • Osama A: es meu germà petit, li pec i li dic a sa mamà.
  • Toni M: na Naiara me fa enfadar i li dic a na Cati.
  • Yassin I: Bilal me pren ses juguetes.
  • Joan: me fa enfadar na Joana Maria i en Julià i a vegades peg coces en terra.
  • Weixiang: Hauxiang me pega i li dic a sa mamà.
  • Tarik: Ali, li dic a sa mamà.
  • Toni C: es meu germà me pega i me pren es meu munyeco preferit i li dic a sa mamà. 
  • Mohamed: no m'enfad.

dilluns, 23 d’abril del 2012

EL DIA DEL LLIBRE I DE SANT JORDI

AVUI ÉS EL DIA DE SANT JORDI I PER AQUEST MOTIU DURANT LA SETMANA PASSADA I AVUI HEM FET ALGUNES ACTIVITATS ESPECIALS A L'ESCOLA.

VAM COMENÇAR AMB L'OBRA DE TEATRE DELS ALUMNES DE 4t DE PRIMÀRIA.

VAM LLEGIR EL CONTE DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI QUE HEM FET ENTRE TOTS ELS ALUMNES DE SON BASCA. HA QUEDAT PRECIÓS!

I AVUI HEM ANAT A LA PLAÇA A VISITAR LA NOVA BIBLIOTECA, HEM ESCOLTAT UN CONTE, HEM FET UN PUNT DE LLIBRE, ENS HEM ACOSTAT A LES "PARADETES" DE LES LLIBRERIES I HEM VIST I TOCAT MOLTS I MOLTS DE CONTES!



divendres, 20 d’abril del 2012

MÉS VOLCANS A SON BASCA

ELS ALUMNES DE 2n C TAMBÉ HAN FET UN PROJECTE DELS VOLCANS I ENS HAN CONVIDAT A LA SEVA CLASSE PER EXPLICAR-MOS TOT EL QUE HAN APRÈS, QUÈ SABEN DE MOLT!


dijous, 19 d’abril del 2012

LA NOSTRA NOTÍCIA

DES DEL MOVIMENT D'ESCOLES MALLORQUINES ENS HAN CONVIDAT A PARTICIPAR-HI I AQUEST ANY LA PROPOSTA QUE ENS HAN FET ARRIBAR ÉS QUE CADA CENTRE HAVIA DE CREAR UNA PÀGINA DE DIARI.

A SON BASCA HEM DECIDIT QUE CADA GRUP HA D'ESCOLLIR I REDACTAR UNA NOTÍCIA QUE LI PAREIXI PROU IMPORTANT COM PERQUÈ SURTI A UN DIARI.

I AIXÒ ÉS EL QUE HEM ESTAT TREBALLANT DURANT AQUESTA SETMANA TOTES LES NINES I ELS NINS DE LA NOSTRA CLASSE. 

ENTRE TOTS S'HAN FET DIFERENTS PROPOSTES DE NOTÍCIES, HEM VOTAT PER DECIDIR LA QUE MÉS ENS AGRADAVA, HEM CONSENSUAT EL DISSENY I FINALMENT HO HEM REDACTAT TOT JUNTS.




   
AQUÍ TENIU EL RESULTAT FINAL
 

UNA OBRA DE TEATRE MOLT ESPECIAL


AQUEST ÉS UN DELS CARTELLS QUE HAN FET ELS NINS I NINES DE 4t DE SON BASCA PER CONVIDAR-MOS A UNA OBRA DE TEATRE MUSICAL QUE HAN PREPARAT.
 I CAP ALLÀ HEM PARTIT. 

ÉS LA HISTÒRIA D'EN TÒFOLET, UN DRAC QUE JUGA AMB UN CIGRÓ I...
QUE VOS HO CONTIN ELS VOSTRES FILLS, QUE S'HO HAN PASSAT MOLT BÉ, 
SINÓ MIRAU LES CARES.


 ELS PRESENTADORS I ELS MÚSICS


 ELS NARRADORS


 ELS PERSONATGES


 LES ACTRIUS I ELS ACTORS


SI EN VOLEU SABER MÉS, VISITAU EL BLOC DE 4t DE PRIMÀRIA 
(D'AQUÍ A POC HI PENJARAN ALGUNES COSES)

dimecres, 18 d’abril del 2012

L'ANIVERSARI D'EN JOAN

AVUI ÉS L'ANIVERSARI D'EN JOAN I ENS HA CONVIDAT A BERENAR 
DE COCA I DE GALLETES ESPECIALS AMB LA FORMA PREFERIDA D'EN JOAN, 
SABEU QUINA? DE LOCOMOTORA DE TREN!

 


MOLTS D'ANYS JOAN!

dimarts, 17 d’abril del 2012

UN PROJECTE BEN DOLÇ!!!

UNA VEGADA RECUPERADES LES FORCES DESPRÉS DE LES VACANCES, ENS POSAM UNA ALTRA VEGADA A FER FEINA, AIXÍ QUE POSAM EN MARXA UN NOU PROJECTE.

PERÒ NO ESTUDIAREM DE TOT I MOLT SOBRE UN GRAN TEMA, SINÓ QUE ENS CENTRAREM NOMÉS EN UNA PREGUNTA CONCRETA, EN ALGUNA CURIOSITAT DELS INFANTS.

  • Pau: com se fa sa mel?
  • Maria del Mar: com se fan ses estrelles?
  • Maria Magdalena: com se fan ses papallones?
  • Pau: és molt fàcil, primer és un cuc, en uns dies se fa una crisàlide i després d'aquí a un parell de dies surt una papallona.
  • E: molt bé Pau, moltes gràcies. Què trobau, ens fa falta encara estudiar les papallones?
  • Tots: no.
  • E: alguna pregunta més?
  • Àgueda: com se fan ses pipes?
  • Joan: com se fa es carbó?
  • Maria Magdalena: com se fan es cossos?
  • E: què vols saber dels cossos?
  • Maria Magdalena: no ho sé, tot, no sé res sobre això.
  • E: hi ha moltes coses, què te faria ganes saber?
  • Maria Magdalena: tot, tot lo de dedins.
  • E: tu creus que amb els dies que queden tendrem temps d'estudiar tot lo del cos?
  • Maria Magdalena: crec que no, millor estudiar una altra cosa.
  • Joan Gabriel: com ses fa una muntanya?
  • Pau: jo també ho sé, xoquen dues plaques molt fort, ara no record com se nomen aquestes plaques, fan molta força i surt una muntanya.
  • Joan Gabriel: Pau, ho saps tot, ara ja no importa estudiar ses muntanyes.
  • Pau: m'ho ha dit sa meva mamà.
  • Biel: com se fan ses mosques. 

UNA VEGADA POSADES TOTES LES IDEES EN COMÚ, HEM D'ESCOLLIR QUINA COSA ENS INTERESSA SABER, PERÒ HEM D'ARGUMENTAR LA NOSTRA RESPOSTA.

  • Joan Gabriel: jo vull saber com se fa sa mel perquè m'agrada molt i té moltes vitamines i vull saber de quin tipus d'abella surt sa mel.
  • Weixiang: pipes.
  • E: per què te fa ganes saber com se fan ses pipes?
  • Weixiang: ... 
  • Pau: jo vull saber com se fa sa mel perquè quan la pos a s'infusió és molt dolça i vull saber com se fa.
  • Lamia: pipes perquè menjava.
  • E: vols dir que t'agrada menjar-ne?
  • Lamia: sí.
  • Nabila: estrelles perquè pugen.
  • E: vols dir que estan allà dalt?
  • Nabila: sí, a dalt.
  • Nasr Allah: estrelles perquè...
  • Biel: com se fa la mel, perquè m'agradaria saber de quin tipus l'agafen les abelles.
  • Oussama H: mosques, perquè volen a sa classe.
  • Yassin E: estrelles perquè mostrar...
  • E: què vols dir?
  • Yassin E: veure...
  • E: veus les estrelles i vols saber com són.
  • Yassin E: sí.
  • Toni C: com se fa sa mel, perquè m'agrada i se pot menjar.
  • Tarik: pipes perquè... 
  • Toni M: com se fa es carbó, perquè es carbó és per trens i m'agrada "ir en tren".
  • Joan: jo vull saber com se fa es carbó, perquè és meu papà me va dir que no ho sap ningú.
  • Mohamed: mel.
  • E: per què te fa ganes saber coses de sa mel?
  • Saynabou: com se fa sa mel, perquè m'agrada.
  • Violeta: com se fan ses estrelles, m'agrada que "esten" a n'es cel.
  • Àgueda: jo vull saber com se fa sa mel, perquè me pareix interessant i m'agrada molt.
  • Maria del Mar: jo he triat com se fan ses estrelles perquè ho vaig veure per sa tele a un programa de sa lluna, de ses estrelles, es sol i els planetes i se me va "ocurrir" aquesta idea. I també perquè sa meva mamà va anar a s'observatori i hi voldria anar.
  • Maria Magdalena: com se fan ses estrelles, perquè brillen i vull saber perquè.
DESPRÉS DE FER EL RECOMPTE DELS VOTS, AQUEST ÉS EL RESULTAT
COM SE FA LA MEL? 
SERÀ EL QUE INTENTAREM ESBRINAR A PARTIR D'ARA.
FAMÍLIES, RECORDAU QUE SÓN ELS VOSTRES INFANTS ELS QUE, AMB LA VOSTRA AJUDA, HAN DE CERCAR I DUR LA INFORMACIÓ A LA CLASSE I L'HAN D'EXPLICAR ALS COMPANYS, NOMÉS D'AQUESTA MANERA TENDRÀ SENTIT I SIGNIFICAT PER A ELLS.
ANAU SEGUINT EN EL BLOC EL QUE ANAM FENT I AIXÍ NO REPETIREM LA INFORMACIÓ. 
MOLTES GRÀCIES PER ENDAVANT PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

dimecres, 4 d’abril del 2012

BALLA QUE BALLA

COM A DARRER DIA DEL TRIMESTRE HEM FET UNA ACTIVITAT BEN DIVERTIDA AMB N'AINA I EN JAUME DE LA COMPANYIA EDUCODANSA.

AMB ELLS HEM RIGUT, BALLAT, BOTAT, ENS HEM ARROSSEGAT...

RISSES, QUÈ BONES!!!!

COM SABEU, A LA JAIA COREMA LI AGRADA MOLT ENCOMANAR FEINES I A NOSALTRES, ENCARA QUE ENS QUEIXEM UN POQUET, ENS AGRADEN, SOBRETOT SI SE TRACTA DE FER RISSES!!!!
PERÒ NO ENS HI PODÍEM POSAR SI ABANS NO ESBRINÀVEM LES QUANTITATS NECESSÀRIES PER DOBLAR LA RECEPTA, O SIGUI QUE A PENSAR S'HA DIT. AQUÍ TENIU ALGUNS DELS RAONAMENTS QUE HEM FET:
  • Joan Gabriel: hem de posar cada cosa dues vegades.
  • E: com se fa això?
  • Joan Gabriel: de cada ingredient en posam dos, per exemple aquí diu un tassó d'oli (ho llegeix de la recepta), idò en posam dos.
  • Àgueda: posam dos de cada i a lo millor mos sortirà.
  • Pau: com ha dit en Joan Gabriel, doble de mantequilla, dues vegades posam mantequilla. Dues vegades a tots els ingredients per fer la recepta.
  • E: i on diu 300 gr de sucre, com ho fem?
  • Tots: ...
  • Maria del Mar: són 600.
  • Àgueda: sí, són 600.
  • E: com ho saps?
  • Maria del Mar: perquè 3 i 3 són 6.
 


 
I ARA QUE JA TENIM LES QUANTITATS, A FER RISSES S'HA DIT!

COM QUE LES HEM FETES TOTS ELS NINS I NINES DE 5 ANYS JUNTS, 
PODEU VEURE LES FOTOS EN EL BLOC DE 5 ANYS A.

QUÈ HAN ESTAT DE BONES!!!!


 

dimarts, 3 d’abril del 2012

NA MARIA MAGDALENA FA ANYS

NA MARIA MAGDALENA HA FET 6 ANYS!!!!!

EL SEU ANIVERSARI VA SER DIA 29 DE MARÇ I AVUI HO HA CELEBRAT AMB ELS SEUS AMICS I AMIGUES AMB UNA COCA DE XOCOLATA BONÍIIIIISSIMA I UNS SUCS.




MOLTS D'ANYS MARIA MAGDALENA!!

LA DARRERA CAMA DE LA JAIA COREMA

COM HO FARÀ PER CAMINAR? ÉS EL QUE ES DEMANAVEN MOLTS DELS INFANTS AQUESTS DIES QUAN PENSAVEN QUE A LA JAIA COREMA NOMÉS LI QUEDAVA UNA CAMA. IDÒ ENS HA COMPAREGUT ASSEGUDA A UNA CADIRA AMB RODETES!


ENS HA DEMANAT COM HO HEM FET PER DOBLAR LA RECEPTA DE LES RISSES I LI HO HEM EXPLICAT. TAMBÉ LI HEM CANTAT LA CANÇÓ, PER DARRERA VEGADA ENGUANY, I LI HEM TALLAT LA CAMA QUE LI QUEDAVA.


NO ENS HA MANAT CAP REPTE, TOT AL CONTRARI, ENS HA DONAT L'ENHORABONA PER TOTA LA FEINADA QUE HEM FET I ENS HA REGALAT UNS CARAMELS BEN BONS!!!
FINS L'ANY QUE VE JAIA COREMA!!

dilluns, 2 d’abril del 2012

ARRIBA LA PRIMAVERA

LA PRIMAVERA HA ARRIBAT A SON BASCA I AMB ELLA ELS COLORS QUE ENS FAN ESTAR BEN CONTENTS.
MIRAU QUINS VIDRES MÉS "XULOS" QUE HEM PINTAT I COM ESTAN DE FLORITS ELS NOSTRES PASSADISSOS.


 
PER CERT FAMÍLIES, MOLTES GRÀCIES PER AJUDAR-MOS A DECORAR L'ESCOLA!!!!